Toimitusehdot

TILAUS

Voit tilata tuotteemme joko verkkokaupastamme sähköisellä lomakkeella, sähköpostitse, puhelimitse. Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimitse. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias tai tilaajalla tulee olla huoltajan lupa tilaukseen. Toimitamme tuotteita vain Suomeen.

Verkkokaupan tuotteita myy Kodin-Fiilis/ Vanha Maamies oy y-tunnus 1803792-8. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TOIMITUS

Toimitamme tuotteet Postin välityksellä. Asiakas saa Postilta saapumisilmoituksen lähetyksen saavuttua noudettavaksi.Toimituskuluina perimme 5,00€ jokaisesta lähetyksestä.

Voit myös noutaa tuotteet veloituksetta varastoltamme Suonenjoelta, Jalkalantie 160.

MAKSUTAVAT

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

MAKSU PANKKIPAINIKKEILLA

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa

•Nordean,
•Osuuspankin,
•Säästöpankin,
•POP-pankin,
•Danske Bankin,
•Handelsbankenin,
•S-pankin,
•Ålandsbankenin ja
•LähiTapiola pankin maksupainikkeilla.

Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

MAKSUT LUOTTOKORTEILLA  (EI VIELÄ KÄYTÖSSÄ)

Voit maksaa verkkokaupassa

•Visa-,
•Visa Debit-,
•Visa Electron-,
•MasterCard- ja
•Debit MasterCard -korteilla.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika on varastotuotteille noin 1-3 arkipäivää
Mikäli tuotteen toimitus viivästyy, ilmoitamme siitä heti tiedon saatuamme.

HINNAT JA ARVONLISÄVERO

Hinnat ilmoitetaan euroissa ja ne sisältävät ALV:n %. Myyjä varaa itselleen oikeuden pidättäytyä toimittamasta tuotetta hinnoitteluvirhetapauksessa. Myyjä varaa oikeuden muuttaa verkkokaupassa mainittuja hinnaston hintoja.

OMISTUSOIKEUS

Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes tuotteet on maksettu kokonaisuudessaan.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Verkkokaupastamme ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen palautuksesta on aina sovittava kanssamme etukäteen. info@kodin-fiilis.fi tai 017 511 111  Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja. Jos tuote rikkoutuu palautettaessa pakkausvirheen vuoksi, emme palauta rahoja tuotteesta. Virheettömillä mittaan leikatuilla kankailla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

VAHINGOITTUNUT PAKETTI

Mikäli lähetys on rikkoutunut tai pakkaukseltaan vioittunut, tee siitä heti kirjallinen vahinkoilmoitus rahdin toimittajan kanssa (esim. Posti). Emme vastaa kuljetuksessa aiheutuneista vahingoista.

TIETOSUOJA

Tilaamisen yhteydessä asiakkaalta kysytään vain tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömät yhteystiedot ja näitä tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteen hoitoon. Yhteystietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

ERIMIELISYYDET

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).